I disse dager hvor det meste er snudd på hodet håper jeg dere vil bli med meg på denne utfordringen igjen 🧡💪

Enten som et tillegg til din vanlige trening eller som et fullverdig treningsprogram hvis du vil komme i gang, håper jeg du vil bli med å trene 15 min hver dag i 1 måned med meg.
På denne siden ligger det ute en video for hver dag med viktige og varierte styrkeøvelser, kondisjon og tøyeøvelser (alt kan gjøres hjemme eller ute). Vi bruker det vi har av utstyr.

Øvelsene passer både for de som ikke har trent noe særlig før, og de som har har trent mye, da jeg viser alternative øvelser også for å få de noe tyngre der det er behov for det. Øvelsene er gode som tilleggsøvelser til annen trening da vi jobber mye med små viktige muskelgrupper, og som et helhetlig program hvis du skal komme i gang med trening.
Vi skal og jobbe med stretching noe som de fleste av oss trenger.

Dag 1 starter vi med ben og noe på skulder. Vi får i tillegg med kjernemuskulaturen, balanse m.m.
Øvelsene kan gjøres med og uten vekter.
Jeg velger her 2×10 på hvert ben, men du kan gjerne ta 3×10-12 avhengig av hva du selv ønsker.
Varm opp først på egenhånd f.eks. ved å gjøre øvelsene uten vekter og/eller tøye litt først.

Vi tøyer litt til slutt på siste filmen.

Lykke til!

Få nyttige tips rett til din e-post! 

Invalid email address
Vi respekterer ditt privatliv, du kan avregistrere når som helst

Leave a Reply